روايـــــــه (حكــــاية هـــــــــند) رعــــب البارت السادس
كاتب الموضوع
رسالة
mr.m مدير عام
عدد المساهمات : 613 نقاط : 945584257 تاريخ التسجيل : 06/01/2010 العمر : 31 الموقع : www.rwaiaty.yoo7.com
موضوع: روايـــــــه (حكــــاية هـــــــــند) رعــــب البارت السادس الأحد يناير 01, 2023 8:40 pm
رواية حكايه هند الفصل السادس 6 بقلم هدوء راجل استثنائي
البارت السادس هند لم شغالي الموسيقي وجيت ارقص حصلت حاجه غريبه اوووي لقيت فيصل دا اتحوال لي كائن ضخم وقام من مكانه وفضل يضرب فيه بقيت اصراخ اصرخ وصوتي يعله اوووي فجاء لقيت فيصل بيقوالي مالك حبيبي ليش عم تصرخي احنا لسه ما سوينا شي حسيت اني كنت في كابوس وبما اني اتعود على كد خلاص محطتش في دماغي وفعلا بدات ارقص بس وانا برقص بقيت اشوف وشوش كتير بتلف حوليه ووشهم وحش جدا بطريقه بشعه حولت كتير مشفش الناس دي بس للاسف افتح او اغمض عيوني شايفهم بردو لقيت فيصل بيقوالي هيه يا قمور تعي خلفي ع الاوضه خلينا نخد شور فعلا دخلنا هوه قالي يلا خشي معاي الحمام قولته لا خش انت ع ما اجيب غيار حلو ليا لم دخل فيصل فضلت ادور قولت يمكن القي فلوس اخده وامشي من غير ما افقد عزرياتي لكن للاسف ملقتش حاجه وطريت اني اكمال لاخر لكن فجاء كد ببص ع الحمام الباب قزاز يعني شايفه فيصل ع بسيط كد لقيته زي حد مسكه وهوه بيحاول يبعده عنه وسمعت صوت فيصل بيثتغيس باي حد فضلت اخبط اخبط وصوت الخدام جم جري وكلنا بنحاول نفتح الباب وانا بقولهم الجن العاشق ال عليه هي@موت فيصل الحقو لكن ك العاده مفيش حاجه حصلت من ده كله اصلا ولقيت فيصل خرج من الحمام بيقوالي ليش كل شويه تصوتي انتي انا لسه ما جيت جنبك يا قمري فضلت ابص حوليه مفيش حد خالص طب ازاي والخدام ال كان لسه هنا راحو فين طيب وانت ال كنت بت@موت في الحمام الوقتي بس عادي بردو اتاقلمت ع كد المهم فصيل فتح قزاز كونيك ورفعها ع بوقه ونزلها وقالي خدي شوي عشان لا تتوجعي يا عروسه اليوم دخلتك انا قولتلها لا انا عاوزه اتمتع بيوم دخلتي رح ع السربر فيصل ومد ايده وبيقوالي تعالي يا حبيبي لا تنحرجي قربت منه بس لم قربت منه هوه صرخ وفضل يصرخ ويقوالي خدي المصاري ال بدك ايها وذهبي ارجوك لا تاذيني فعلا مفكرتش اي ال بيحصل فكرت ان انفد بجلدي واخد الفلوس وامشي اداني الفلوس ومشيت فعلا السائق بتاع فيصل لقيت قدام الفيلاه قولته فيصل بيقولك وصلني وفعلا وصلني واول مدخلت بيتنا محدش حس بيه برضو دخلت اوضي ومسكت الموبيل عشان اعرف الفلوس دي هتدفع ازاي عشان استلم الكتاب بس لم فتحت الانترنت لقيت مجوال بيقوالي مبروك عليكي الفلوس احتفظي بيه انا خلصتك من الساري العربي من غير ما يلمس شعره منك ولو كان لمسك كنت دبح@ته زي غيره كتير ومتتعبيش نفسك الكتاب دا مش هتعرفي توصليله وحته لو وصلتي ليه انا هخده منك يدوبك قرات الرساله ولقيت الصفحه كا العادي مش موجوده طيب دخلت عشان الشوف الكتاب وعرف هجيبه منين لم بعت لشخص ال منزل بوست بلكتاب الحوار ال حصل بينا كد ك التالي انا السلام عليكم ورحمة الله وبركاته هو وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته انا. حضرتك كنت محتاجه الكتاب شمس المعارف هو. تمام حضرتك الكتاب سعره؟؟؟؟ انا. تمام الحمدلله موجود الفلوس هوه. تمام حضرتك عنوانك انا العنوان؟؟؟ هوه. في خلال 3 ابام هيجيلك مندوب يسلمك الكتاب وتسلميه الفلوس انا. تمام بس ممكن طلب من حضرتك هوه. اتفضالي انا. ممكن اعرف استخدمه ازاي او اي ال هيحصل هوه. نعم انتي متعرفيش تستخدميه انا. اه هوه. انتي تعرفي ان لزم في ابراج والفلاق وحاجات كتيره بتعمل عشان تحضري جن انتي تعرفي ان في ارقام بتتحسب عشان تتعرفي الجن هيضر من انهي اتجاه عشان تقبلي بي وشك وتعرفي تتحكمي فيه انتي تعرفي ان لو الجن جه من خلفك ممكن يعجزك انا. بخوف انا عليه جن عاشق عاوزه امشي من عليه مش عاوزه كل ال انت بتقولي دا هوه. قالي امممم تمام انا اقدر امشي بس لزم انزل مصر انا. بجد يعني ممكن تخرجه انت هوه. ان شاءلله وفي لحظات لو مخرج احرقه انا. قولتله تمام طيب امتا هتيجي هو. قالي نفس لليوم ال الكتاب هيجي في بس طبعا الكتاب ملهوش لزمه خلاص بس انا هخد منك مبلغ اكتر من حق الكتاب انا. مترددتش لحظه قولته كله جاهز مردتش عليا تاني وقفل وانا بدات اشوف اي ساري عربي اضحك عليه واخد منه فلوس عشان الشيخ المغربي ال هينزال مصر مخصوص دا وفعلا نزلت بوست كتبت في لحم رخيص وفضلت منتظره لحد ما لقيت الرجل ال هينفع اخد منه فلوس ابو كارت فقه دا مش هينفع معايا وفعلا حددنا معاد اروحله البيت تاني يوم بليل #تابع
روايـــــــه (حكــــاية هـــــــــند) رعــــب البارت السادس